Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

21-26 Mart Dünya Ormancılık Haftası ve Meslek Tanıtımı Gerçekleştirildi

15.04.2025

21-26 Mart Dünya Ormancılık Haftası kapsamında Orman Mühendisliği Bölümünü ve Orman Mühendisliği Mesleğini üniversite sınavına girecek öğrencilere tanıtmak üzere Mustafa Kaya Anadolu Lisesi ziyaret edilmiştir. Ziyaret kapsamında Üniversite sınavına girecek son sınıf öğrencilerine Orman Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Fatih SİVRİKAYA ve Prof. Dr. Gonca Ece ÖZCAN tarafından sunumlar yapılmıştır. Okul Müdürü Sayın Fatih GÜVEN’e, Rehber Öğretmeni Sayın Soner ÖZCAN’a ve tüm öğretmenlere teşekkürlerimizi sunarız.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar