Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Akademisyenlerde Verimliliği ve Üretkenliği Arttırıcı Uygulamalar Konulu Seminer Gerçekleştirildi

10.11.20241

08.11.2024 tarihinde fakültemizde Doç. Dr. Bahadır Çağrı BAYRAM tarafından Akademisyenlerde Verimliliği ve Üretkenliği Arttırıcı Uygulamalar konulu seminer verilmiştir. Birbirinden farklı bir çok uygulamanın tanıtıldığı seminere akademisyenlerimiz katılım sağlamıştır. Katkılarından dolayı Doç. Dr. Bahadır Çağrı BAYRAM hocamıza çok teşekkür ederiz.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar