Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Fakültemiz Orman Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyelerinden Kastamonu TOKİ İlkokulu'nda Biyolojik Çeşitlilik ve Orman Sunumu

03.01.2025

2 Ocak 2025 tarihinde Kastamonu Toki İlkokulu 2. Sınıf öğrencilerine biyolojik çeşitlilik ve ormanların önemi konularında farkındalık oluşturmak üzere fakültemiz Orman Mühendisliği Bölümü öğretim üyeleri Doç. Dr. Seray ÖZDEN KELEŞ ve Doç. Dr. Ferhat KARA sunum ve söyleşi gerçekleştirmişlerdir. Doç. Dr. Seray ÖZDEN KELEŞ tarafından biyolojik çeşitlilik ve endemizm konularında, Doç. Dr. Ferhat KARA tarafından ağaçlar nasıl büyür, tohum ve ormanlar konularında öğrencilere önemli bilgiler aktarılmıştır. Söyleşiye Toki İlkokulu 2. Sınıf öğrencilerinin tümü ve sınıf öğretmenleri katılım sağlamıştır.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar